انجمن مدیران ساختمان

7774
آتش سوزی آزمایشگاه طبی در بزرگراه جلال آل احمد
تاریخ : 1398/6/6 11:39:0 کد خبر : 7774
آتش سوزی آزمایشگاه تشخیص طبی در بزرگراه جلال آل احمد با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
آتش سوزی آزمایشگاه طبی در بزرگراه جلال آل احمد
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته توسط پرسنل آزمایشگاه به سامانه 125 اطلاع داده شد كه با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 10، 40، نجات 18 و تیم هزمت ایستگاه 1 به همراه خودرو نردبان، تشک نجات و خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان جلال آل احمد، اعزام شدند.
محمد پناهی معاون منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه در یک آزمایشگاه رخ داده بود و دود فراوان ناشی از این آتش سوزی درمدت کوتاهی در داخل ساختمان انتشار یافته بود.
معاون منطقه 2 سازمان آتش نشانی درباره چگونگی مهار این آتش سوزی اظهار داشت: با حضور به موقع آتش نشانان و بررسی نوع مواد مشتعل موجود در آزمایشگاه با رعایت استفاده از خاموش کننده مناسب برای اثر بخشی بهتر مهار شعله های آتش به سرعت عملیات خود را آغاز و آن را مهار و کاملا خاموش کردند.
وی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان اقدام به تخلیه پرسنل از محل حادثه کردند و برای یافتن محبوسین احتمالی به جستجو در دیگر قسمت های این ساختمان مشغول شدند.
پناهی خاطرنشان کرد: با توجه به دود حاصل از آتش سوزی در ساختمان، نیروهای آتش نشانی با بکارگیری دستگاه های تهویه قوی، دود انتشار یافته را به بیرون تخلیه کردند.
گفتنی است: در پایان، آتش نشانان با ارائه هشدارهای ایمنی و تحویل محل حادثه به مسئولین آزمایشگاه به ماموریت خود پایان دادند.
علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه دو عملیات در حال بررسی است.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118994