انجمن مدیران ساختمان

110
انفجار گاز در مركز درمان و ترك اعتیاد
تاریخ : 1397/8/26 14:13: کد خبر : 110
انفجار گاز شهری، آتش سوزی مرکز درمان و ترک اعتیاد و مصدومیت دو مرد میانسال را در شهر ری رقم زد.
انفجار گاز در مركز درمان و ترك اعتیاد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ساعت 13:24 دقیقه روز گذشته در پی آتش سوزی و انفجار گاز در یك مركز درمان و ترك اعتیاد واقع در میدان شهرری، خیابان ابن بابویه، روبروی مقبره شیخ صدوق و تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 9، 14 و گروه نجات 17 را به محل حاثه اعزام نمود.
داود بختیاری افسر آماده منطقه هفت عملیات در این باره گفت: در یك مركز درمان و ترك اعتیاد به وسعت تقریبی 500 متر مربع در قسمت حیاط كه با چادر برزنتی مسقف شده بود و داخل انباری آن از تعداد زیادی سیلندر گاز 11 كیلویی مایع اسفاده میشد به هنگام تخلیه و جابجایی آنها و رسیدن شعله ناگهانی به گاز متراكم شده دچار انفجار و آتش سوزی شده بود.
وی ادامه داد: دو مرد 48 و 50 ساله در داخل این ساختمان دچار سوختگی از ناحیه دست ها، سر و صورت شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و قطع برق و گاز با استفاده از یك رشته لوله آبدهی شعله های آتش را مهار و خاموش کردند و مصدومین را از داخل ساختمان خارج و تحویل امدادگران اورژانس دادند.
افسر آماده منطقه 7 عملیات خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از رفع هرگونه خطر و بررسی ساختمان، پس از اجرای ایمن سازی های لازم به ماموریت خود پایان دادند.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116825