انجمن مدیران ساختمان

111
بی توجهی به ایمنی جان مرد میانسال را گرفت
تاریخ : 1397/8/26 15:35: کد خبر : 111
رعایت نکردن اصول ایمنی و تبدیل انباری منزل مسکونی به محل تعمیرات وسایل برقی، مرگ مرد میانسال را در پی داشت.
بی توجهی به ایمنی جان مرد میانسال را گرفت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125، مبنی بر مشاهده خروج دود از داخل یک انباری در طبقه منفی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 97 را ساعت 11:48 روز گذشته به بزرگراه رسالت، خیابان خواجه عبدالله، کوچه بیستم رهسپار کرد.
به گفته رضا مهرورز افسر آماده ی منطقه 3 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد در طبقه منفی یک ساختمان مسکونی 6 طبقه 2 واحدی درب انباری به صورت نیمه باز است و بوی دود از داخل انباری به مشام می رسید و یک نفر داخل انباری نیز محبوس شده بود.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع برق و گاز ساختمان، وارد طبقه منفی یک ساختمان شدند و مرد 49 ساله ای به نام رضا- ا را که در انباری بی هوش افتاده بود به بیرون منتقل کردند.
مهرورز تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از بررسی های بیشتر دریافتند انباری به محلی برای تعمیر وسایل برقی تبدیل شده و در آن مقداری اجناس برقی نیز به چشم می خورد.
وی افزود: پس از معاینات اولیه معلوم شد مرد میانسال با احتمال بروز برق گرفتگی جان خود را از دست داده است که آتش نشانان با اجرای ایمن سازی های اولیه و تحویل محل به عوامل انتظامی ماموریت خود را پایان دادند.
گفتنی است: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل وتحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.م3
عکس: منطقه سه عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116829