انجمن مدیران ساختمان

1132
آتش سوزی کارگاه تولیدی مبلمان در شهرک ولی عصر
تاریخ : 1397/9/10 12:36: کد خبر : 1132
آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی در شهرک ولی عصر، یک مصدوم بر جای گذاشت.
آتش سوزی کارگاه تولیدی مبلمان در شهرک ولی عصر
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 18:10 دقیقه شب گذشته در پی تماس کارگران یک کارگاه با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی و محبوس شدن یکی از کارگران، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 125 را به صدا درآورد و آتش نشانان به محل حادثه در شهرک ولی عصر(عج)، خیابان شهید عمرانی، خیابان کشاورز اعزام شدند.
به گفته محمد سلمانی فرمانده آتش نشانان: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که قسمتی از فضای باز یک کارگاه به وسعت تقریبی 300 متر مربع با کاربری تولید مبلمان دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه و بشکه های تینری بود که درمجاورت محل آتش سوزی نگهداری می شد.
وی ادامه داد: در این حادثه کارگر 24 ساله ای از تبعه افغان دچار سوختگی شدید درنواحی مختلف بدن شده و پیش از رسیدن نیروهای عملیات از محل، خارج شده بود.
سلمانی با اشاره به سرعت عمل آتش نشانان برای جلوگیری از گسترش آتش سوزی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق کارگاه، با کشیدن چند رشته لوله آبدهی به کانون آتش سوزی، توانستند درمدت زمان کوتاهی شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کنند.
وی بیان داشت: آتش نشانان با دادن تذکرات ایمنی به مالک کارگاه وسپردن مصدوم به عوامل اورژانس، با هماهنگی ستاد فرماندهی به ماموریت خود پایان دادند.م4
عکس: حمید قدیانی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116927