انجمن مدیران ساختمان

1138
یک مغازه فست فود در میدان پونک آتش گرفت
تاریخ : 1397/9/11 14:49: کد خبر : 1138
آتش سوزی مغازه عرضه غذاهای فست فودی در میدان پونک، بامداد امروز، آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند.
یک مغازه فست فود در میدان پونک آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه در ساعت 21:07 دقیقه شب گذشته، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 94، 55 و خاور تنفسی را به محل حادثه در خیابان سردار جنگل، خیابان حیدری مقدم اعزام كرد.
حسین خرادمهر رئیس ایستگاه 55 آتش نشانی تهران در این مورد گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم از داخل یک مغازه فست فود در طبقه همکف یک مجتمع تجاری - مسکونی، دود و شعله فراوانی خارج می شد و نگهبانان مجتمع نیز با شکستن در این مغازه با استفاده از خاموش کننده دستی در حال خاموش کردن آتش بودند.
وی به انتشار دود زیاد دراین مجتمع مسکونی اشاره کرد و اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز وایمن سازی محل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به مقابله با شعله های آتشی که سقف کاذب این مغازه فسفودی را در بر گرفته بود، پرداخته و آن را مهار کردند.
حسین خرادمهر گفت: این آتش سوزی که باعث ایجاد دود وحرارت شدید در این مغازه شده بود، سرانجام با تلاش آتش نشانان و قبل از سرایت آن به فروشگاه های مجاور کاملا خاموش شد.
رئیس ایستگاه55 با اعلام این که علت این حادثه توسط کارشناسان تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از مهار آتش و ایمن سازی محل با بکارگیری فن های فشار قوی، دود حاصله از آتش سوزی را از محل حادثه تخلیه کردند.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116945