انجمن مدیران ساختمان

1139
تعمیرگاه موتورسیکلت آتش گرفت
تاریخ : 1397/9/11 15:48: کد خبر : 1139
یک تعمیرگاه موتورسیکلت در بلوار ابوذر در ساعات اولیه بامداد امروز و در زمان تعطیلی آن دچار آتش سوزی شد.
تعمیرگاه موتورسیکلت آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت تماس های تلفنی شهروندان مبنی بر آتش گرفتن یک باب مغازه در بلوار ابوذر، خیابان کریم شاهیان، ساعت ۰۴:۲۵ دقیقه صبح امروز زنگ ایستگاه ۴۸ را بصدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.
به گفته حسین دولابی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، هنگام حضورآتش نشانان درمحل حادثه، از لابلای درکرکره ای بسته شده یک مغازه با کاربری موتورسازی، دود زیادی خارج می شد.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از تجهیز شدن به وسایل انفرادی و استفاده از ابزار مربوطه با رعایت موارد ایمنی اقدام به باز کردن درکرکره ای این مغازه کردند و سپس با برداشتن یک رشته لوله ی آبدهی برای خاموش کردن شعله های آتش، با احتیاط وارد مغازه شدند.
دولابی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی ابتدا شعله های آتشی که از یک موتورسیکلت برمی خاست را خاموش کردند و سپس از سرایت این آتش سوزی به اطراف جلوگیری کرده و به ایمن کردن کامل محل پرداختند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروزاین حادثه توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، تاکید کرد: پس از بیرون آوردن موتور سیکلت از داخل این تعمیرگاه و همچنین ایمن کردن محل حادثه، این مغازه جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی حاضرتحویل داده شد.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116947