انجمن مدیران ساختمان

1141
مهار آتش سوزی در بوفه یکی از سینما های غرب تهران
تاریخ : 1397/9/15 12:43: کد خبر : 1141
آتش سوزی در قسمت بوفه سینما "پردیس زندگی" در غرب تهران که صبح امروز اتفاق افتاد با حضور بموقع آتش نشانان مهار و از سرایت آن به قسمت های دیگر سینما جلوگیری شد.
مهار آتش سوزی در بوفه یکی از سینما های غرب تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال اعلام خبر این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 07:07 دقیقه صبح امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 102، 55 و 27 را به محل آتش سوزی واقع در خیابان اباذر اعزام کرد.
رضا وفایی معاون منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل این حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: در نخستین بررسی در داخل سینما مشخص شد آتش سوزی از یک یخچال که در قسمت بوفه این سینما قرار داشت، شروع شد که براثر این حادثه داخل ساختمان سینما پردیس، مملو از دود غلیظ شده بود.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به دنبال اطمینان از خروج کارگران و کارکنان این سینما، با استفاده از تجهیزات لازم، شعله های آتش را در همان داخل بوفه خاموش و از سرایت آن به مواد سریع الاشتعال مجاور این واحد صنفی نیز جلوگیری کردند.
وفایی اضافه کرد: گروهی دیگراز آتش نشانان به طور همزمان با استفاده از فن های مخصوص، مشغول عملیات شده و دود های انتشار یافته را به طور کامل از فضای داخل این مجتمع سینمایی به بیرون تخلیه کردند.
این معاون عملیات منطقه با اشاره به این که تحقیقات بیشتر دراین خصوص هم چنان از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال انجام است، افزود: در زمان بروز این آتش سوزی، در این مجتمع سینمایی تعداد دو نگهبان مشغول مراقبت بودند که یکی از آنها در معرض دود قرار گرفته و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116971