انجمن مدیران ساختمان

1142
ترکیدگی لوله اصلی آب در میدان توحید
تاریخ : 1397/9/15 13:10: کد خبر : 1142
ترکیدگی لوله اصلی آب در میدان توحید تهران، روز گذشته باعث جاری شدن آب تا خیابان آزادی شد.
ترکیدگی لوله اصلی آب در میدان توحید
به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع این حادثه ساعت 14:52 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته طی تماس های تلفنی شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد که ستاد فرماندهی این سازمان هم بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 112 و همچنین چندین پمپ تخلیه فشار قوی آب از ایستگاه های 10، 77، 43 و 49 را به محل حادثه در میدان توحید اعزام كرد.
احمد صفری مدیر منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان در محل حادثه از داخل زمین در وسط میدان توحید آب فوران می زد که نیروهای آتش نشانی به سرعت به ایمن سازی محل پرداخته و از تردد خودروها از اطراف میدان توحید جلوگیرکردند.
وی اضافه کرد: به منظور ترمیم لوله ی آسیب دیده بلافاصله با هماهنگی مسئولین آبفا، لوله های اصلی منتهی به محل حادثه بسته شد و همچنین از جاری شدن بیشتر آب جلوگیری به عمل آمد.
گفتنی است با توجه به حجم بالای آب که تا خیابان آزادی جاری شده بود، عوامل شرکت آبفا بلافاصله اقدام به حفاری کرده و پس از دسترسی به لوله آسیب دیده، به ترمیم آن مشغول شدند.
سرانجام این عملیات و تعویض لوله ی ترکیده پس از چندین ساعت تلاش مستمر عوامل آبفا به پایان رسید.
آتش نشانان نیز پس از بررسی ساختمان ها و تاسیسات اطراف محل حادثه و اطمینان از رفع خطر از این اماکن و همچنین تحویل محل به عوامل آبفا به ایستگاه های خود بازگشتند.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116972