انجمن مدیران ساختمان

1143
نجات دو کودک خردسال از داخل واحد مسکونی شان
تاریخ : 1397/9/15 13:33: کد خبر : 1143
دو کودک خردسال که در نبود والدین شان در پشت در بسته منزل مسکونی خود گرفتار شده بودند توسط آتش نشانان نجات یافته و تحویل والدین آنان شدند.
نجات دو کودک خردسال از داخل واحد مسکونی شان
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از تماس زنی با آتش نشانی و اعلام بسته شدن درب آپارتمانش و نیز محبوس شدن کودکانش در منزل، ستاد فرماندهی این سازمان حوالی ساعت ۱۱ ظهر دیروز به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۹۹ را راهی خیابان ۱۷ شهریور، خیابان منصور غربی کرد.
به گفته امیر خمسه فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، پس از اعلام این حادثه از سوی ستاد فرماندهی، به سرعت روانه محل حادثه شده و در زمانی کوتاه با برداشتن تجهیزات مورد نیاز در مقابل آپارتمان مذکورحضوریافتیم.
وی در مورد چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: در یک ساختمان سه طبقه ی سه واحدی، به دلیل بیرون آمدن خانم خانه از آپارتمانش به وسعت 50 متر مربع ناگهان در ورودی این واحد مسکونی پشت سرش بسته شد که با توجه به اینکه کلید ها همراهش نبود، هر دو دختر بچه اش در داخل این منزل محبوس شدند.
خمسه افزود: آتش نشانان با توجه به بی تابی مادر و گریه های کودکان بلافاصله با استفاده از ابزارلازم اقدام به باز کردن درب آپارتمان کردند و هر دو کودک به نام های کیانا ۲ ساله و تیانا ۷ ماهه را صحیح و سالم تحویل مادرش دادند.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116973