انجمن مدیران ساختمان

1145
آتش سوزی مرگبار مرد مسن در خانه مسکونی
تاریخ : 1397/9/17 13:14: کد خبر : 1145
آتش سوزی خانه قدیمی در علی آباد مرگ دلخراش مرد مسن را رقم زد.
آتش سوزی مرگبار  مرد مسن در خانه مسکونی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ساعت 8:30 دقیقه صبح دیروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125و در خواست کمک مبنی بر آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان علی آباد، خیابان دستواره بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 90، 83 و نجات 17 را به محل حادثه اعزام کرد.
امیرحسین ورمزیار افسر آماده منطقه هفت عملیات دراین باره گفت: در محل حادثه یک باب منزل مسکونی دو طبقه قدیمی ساز دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید.
وی ادامه داد: با توجه به اظهارات همسایگان مبنی بر احتمال محبوس شدن یکی از اهالی خانه، آتش نشانان بلافاصله به بازدید و بررسی و ایمن سازی محل حادثه مشغول و به دو گروه تقسیم شدند.
وی افزود: گروهی از آتش نشانان با استفاده از لوله های آبدهی و دستگاه های تنفسی وارد کانون آتش سوزی شدند و گروهی دیگر به جستجوی فرد محبوس شده پرداختند.
افسر آماده منطقه هفت عملیات خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات در جستجوی اولیه، فردی را که دچار سوختگی شده بود یافتند و به سرعت او را به بیرون منتقل کردند.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ وی توسط آنان اعلام شد.
گفتنی است: علت این حادثه توسط کارشناس منطقه هفت در دست بررسی است.م7
عکس: وحید اله وردی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116977