انجمن مدیران ساختمان

1147
مغازه اغذیه فروشی آتش گرفت
تاریخ : 1397/9/18 14:32: کد خبر : 1147
آتش سوزی مغازه ساندویچی در خیابان پاسداران، صبح امروز، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
مغازه اغذیه فروشی آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه در ساعت 07:20 دقیقه صبح امروز، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 29 را به محل حادثه در خیابان پاسداران، خیابان جلفا اعزام كرد.
رضا جغتایی رئیس ایستگاه 29 آتش نشانی تهران گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم از داخل یک مغازه ساندویچی در طبقه همکف ساختمان دو طبقه ای، شعله های آتش به همراه فراوانی خارج می شد
وی به نفوذ دود زیاد به طبقه فوقانی که یک واحد مسکونی بود، اشاره کرد و افزود: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول پس از قطع برق و گاز وایمن سازی محل، با بکارگیری لوله های آبدهی مشغول خاموش کردن آتش شده و آن را مهار کردند.
جغتایی ادامه داد: همزمان گروه دوم برای یافتن محبوسین احتمالی، به جستجو در ساختمان پرداختند که مشخص شد ساکنان آن با شروع آتش سوزی از ساختمان خارج شده بودند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی ابراز داشت: این آتش سوزی که باعث ایجاد دود وحرارت شدید در این مغازه شده بود، سرانجام با تلاش آتش نشانان و قبل از سرایت آن به مغازه های مجاور کاملا خاموش شد.
وی با اعلام این که علت بروزاین حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از مهار آتش و ایمن سازی محل با بکارگیری فن های فشار قوی، دود حاصله از آتش سوزی را از محل حادثه تخلیه کردند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116989