انجمن مدیران ساختمان

1148
نجات 20 شهروند در آتش سوزی استودیو صدا
تاریخ : 1397/9/19 12:59: کد خبر : 1148
آتش سوزی استودیو صدا در یک ساختمان 6 طبقه اداری در خیابان گاندی با نجات 20 شهروند به خیر گذشت.
نجات 20 شهروند در آتش سوزی استودیو صدا
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در پی تماس شهروندان با سامانه 125 در خصوص بروز آتش سوزی گسترده در طبقه منفی یک ساختمان اداری، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 11، 108، گروه امداد و نجات 18 را به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی ، خودرو تشک نجات و خودرو نردبان، ساعت 09:10 صبح امروز به محل حادثه در خیابان گاندی اعزام كرد.
احمد صفری مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در طبقه منفی یک ساختمان 6 طبقه اداری یک واحد با کاریری استودیو صدا طعمه شعله های آتش شده بود.
وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی درتمامی این ساختمان، افزود: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن لوله های آبرسانی و ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق و گاز ساختمان، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی و گروه دوم نیز به طور همزمان به جستجو و نجات محبوسین احتمالی در ساختمان پرداختند.
مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان در یک عملیات حساس توانستند شعله های آتش را خاموش کرده و 20 نفر از افرادی را که در میان دود ناشی از آتش سوزی گرفتار شده بود نجات دهند و از گسترش شعله های آتش و سرایت به اطراف جلوگیری کردند.
وی افزود: نیروهای عملیات پس از خارج کردن تمام وسایل و لوازم موجود، به لکه گیری این آتش سوزی پرداختند و با اطمینان از رفع شعله وری مجدد به ماموریت خود پایان دادند.
گفتنی است؛ علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م2
عکس: روابط عمومی منطقه دو عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116995