انجمن مدیران ساختمان

1150
لباس فروشی به دام آتش افتاد
تاریخ : 1397/9/19 16:2:0 کد خبر : 1150
آتش سوزی لباس فروشی در افسریه، خسارت مالی بر جای گذاشت.
لباس فروشی به دام آتش افتاد
آتش سوزی فروشگاه لباس در خیابان افسریه با تلاش آتش نشانان خاموش شد، اما خسارت مالی بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس های مالک یک مغازه ی پوشاک با سامانه ی ۱۲۵ و اعلام آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۱۳ ظهر امروز زنگ ایستگاه های ۳۷ و ۱۵ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به همراه تیم نجات ۲ و خودروی حامل دستگاه تنفسی روانه ی ۱۵ متری اول افسریه، نبش کوچه ی ۲۸ کرد.
احمد ربیع زاده فرمانده ی آتش نشانان درباره ی این حادثه گفت: با توجه به ترافیک شدید پس از رسیدن به محل مشاهده شد که یک فروشگاه پوشاک به مساحت ۱۲ متر مربع واقع در ورودی یک پاساژ تجاری دچار آتش سوزی شده بود.
وی افزود: با توجه به دکور این فروشگاه و اجناس داخل آن، شعله های آتش به سرعت در حال پیشروی و سرایت به فروشگاه های مجاور بود.
ربیع زاده خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق مرکز تجاری با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.
وی با اشاره به دود گرفتگی فضای مجتمع افزود: تیم نجات پس از مهار کامل شعله های آتش مشغول جستجودر طبقات شدند و با اطمینان از عدم وجود محبوس شده پس از تخلیه ی دود از محل و ایمن سازی محیط و ارائه تذکرات ایمنی، پس از تخلیه ی مغازه از اجناس نیمه سوخته و تحویل آن به مالک، عملیات خود را به پایان رساندند.
علت این آتش سوزی توسط کارشناس منطقه در دست بررسی است.م۸
عکس: آیدین سرور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117001