انجمن مدیران ساختمان

1152
آشپزخانه آپارتمان مسکونی در آتش گرفت
تاریخ : 1397/9/20 15:1:0 کد خبر : 1152
آشپزخانه طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه مسکونی عصردیروز درکام آتش فرورفت ولی با حضوربه موقع آتش نشانان قبل از گسترش آن مهار و خاموش شد.
آشپزخانه آپارتمان مسکونی در آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری125، ساکنان ساختمانی در ساعت 17:45 دقیقه روز گذشته طی تماس با سامانه 125 از بروزآتش سوزی در یکی واحدهای مسکونی خبردادند که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه38 را به یافت آباد، شهرک حسینی فردوس، خیابان امام زمان رهسپارکرد.
به گفته حمید کریم لو فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ درزمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد آشپزخانه طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه چهار واحدی دچارآتش سوزی شده و تلاش ساکنان این ساختمان هم برای خاموش کردن آتش نتیجه ای نداده بود.
کریم لو تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گازمحل حادثه ونیزایمن سازی محل، با استفاده ازخاموش کننده های دستی، خود را به شعله های آتش درآشپزخانه طبقه اول رسانده ودرکمترین زمان ممکن این آتش سوزی را خاموش و از سرایت آن به قسمت های دیگر این منزل جلوگیری کردند.
فرمانده آتش نشانان با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید، خاطر نشان کرد: علت بروز این حادثه و نیز برآورد خسارت وارده هم اکنون ازسوی کارشناسان منطقه چهارآتش نشانی دردست بررسی است.م4
عکس: حمید مالکی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117007