انجمن مدیران ساختمان

1153
سفره خانه سنتی در فرحزاد آتش گرفت
تاریخ : 1397/9/20 16:26: کد خبر : 1153
یک سفره خانه سنتی در منطقه فرحزاد مقارن ظهر امروز دچار آتش سوزی شد اما به هیچ کس صدمه جانی نرسید.
سفره خانه سنتی در فرحزاد آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 13:18 دقیقه امروز به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 58، 124، 25 به همراه گروه امداد و نجات 3 را به بزرگراه یادگار امام، خیابان فرحزاد جنوبی، خیابان گلبرگ چهارم اعزام کرد.
محمد پناهی معاون منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در این خصوص ابراز داشت: محل حادثه یک باب سفره خانه سنتی به وسعت تقریبی 200 متر مربع بود که در جریان این آتش سوزی، نیمی از این سفره خانه طعمه شعله های آتش شد و اجناس موجود در آن در آتش سوخت.
وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به سایر نقاط سفره خانه بود، در مورد چگونگی عملیات نیروهای آتش نشانی گفت: آتش‌نشانان به محض حضور یافتن در محل این حادثه با استفاده از سه رشته لوله آبدهی از سه ضلع مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.
پناهی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود با سرعت عمل مناسب توانستند از سرایت آتش به سایر نقاط سفره خانه ممانعت به عمل آورده و همچنین شعله های آتش را که در حال سرایت به سفره خانه دیگر و دو مغازه مبل سازی مجاور این سفره خانه بود، مهار و کاملا خاموش کنند.
معاون عملیات منطقه 2 آتش نشانی با اشاره به این که هیچ کس در این حادثه صدمه ای ندید، تاکید کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117012