انجمن مدیران ساختمان

11697
آتش به جان کارگاه نجاری افتاد
تاریخ : 1398/6/9 16:24:0 کد خبر : 11697
آتش سوزی کارگاه نجاری در خیابان افسریه با تلاش همه جانبه آتش نشانان خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد.
آتش به جان کارگاه نجاری افتاد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از برقراری تماس‌های همسایگان با سامانه ی ۱۲۵ مبنی بر مشاهده ی شعله و دود زیاد از داخل کارگاه خانگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱:۱۵ بامداد زنگ ایستگاه ۱۵ را به صدا درآورد و آتش نشانان با توجه به ساعت وقوع حادثه و مسکونی بودن این طبقه به همراه تیم نجات ۲ روانه ی ۱۵متری سوم افسریه بین خیابان ۲۸ و ۲۷ کرد.
حمید صفا فرمانده ی آتش نشانان اعزامی به محل حادثه دراین باره گفت: بروز آتش سوزی در یک کارگاه نجاری به مساحت یکصد متر مربع باعث شعله وری بخشی از آن و احتمال سرایت به اطراف شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل حادثه و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد کارگاه شدند و همزمان با جستجوی محل برای اطمینان از عدم وجود محبوس شده به خاموش کردن آتش سوزی پرداختند.
صفا تصریح کرد: آتش نشانان با مهار و کنترل شعله های آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف و بروز خسارات بیشتر، مشغول جابجایی لوازم نیمه سوخته و خروج آنها از کارگاه شدند.
وی بیان کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری و خنک کردن محل حادثه وبرقراری ایمنی، با تحویل کارگاه به مالک و ارائه تذکرات ایمنی لازم به وی، عملیات خود را پایان دادند.
گفتنی است: با اطلاع رسانی به موقع شهروندان و سرعت عمل آتش نشانان از بروز خسارت بیشتر آتش سوزی جلوگیری شد.
علت این حادثه توسط کارشناس منطقه بررسی خواهد شد. م ۸

عکس: سید مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119003