انجمن مدیران ساختمان

1172
تلاش برای مهار آتش سوزی در پشت بام ساختمان سه طبقه مسکونی
تاریخ : 1397/10/4 15:6:0 کد خبر : 1172
آتش سوزی در پشت بام یک ساختمان سه طبقه مسکونی تهران با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.
تلاش برای مهار آتش سوزی در پشت بام ساختمان سه طبقه مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز این آتش سوزی و تماس های پر اضطراب شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:22 صبح امروز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 67، 1 و گروه امداد و نجات یک این سازمان را به محل حادثه واقع در خیابان وحدت اسلامی، خیابان وزیری اعزام کرد.
حسن طاهرخانی افسرآماده منطقه 5 سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: آتش سوزی در یک اتاق 9 متری که در پشت بام ساختمان سه طبقه مسکونی قرار داشت، بوقوع پیوست.
وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی درتمامی این ساختمان، افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، باتجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به پشت بام رفته و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله آبرسان، مشغول خاموش کردن آتش شدند.
طاهرخانی در ادامه ابرازداشت: به طور همزمان تیم دیگری از آتش نشانان عملیات جستجو را انجام داده ومردی حدودا 30 ساله را از این اتاقک خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند که این مصدوم به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.
افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پیش از گسترش بیشتر این آتش سوزی توانستند شعله های آتش را خاموش کرده و سپس با خارج کردن تمام وسایل و لوازم موجود در این اتاقک، به لکه گیری این آتش سوزی پرداختند.
وی اعلام کرد که علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117127