انجمن مدیران ساختمان

11723
آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی
تاریخ : 1398/6/20 13:36: کد خبر : 11723
آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی، ساکنان را در میان دود و حرارت گرفتار کرد.
آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 94 و 55 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 20:41 ظهر روز گذشته به خیابان سردار جنگل، خیابان المهدی، کوچه سوم غربی اعزام شدند.
حسین خرادمهر رئیس ایستگاه 55 منطقه یک عملیات كه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: دو دستگاه خودرو سواری و تعداد زیادی لاستیک انبار شده در قسمت پارکینگ(منفی یک) ساختمان مسکونی چهار طبقه به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و در پی آن، شعله های آتش نیز در حال سرایت به انباری های مجاور بود.
وی ادامه داد: دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی، راهروها و طبقات بالایی ساختمان را در بر گرفته بود که آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه های تنفسی درمیان دود غلیظ و سیاه وارد پارکینگ ساختمان شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداختند و موفق شدند آتش سوزی را خاموش و از گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند.
خرادمهر تصریح کرد: نیروهای عملیات همزمان با مهار آتش، سه نفر از ساکنان ساختمان را که در طبقات گرفتار شده بودند، به سلامت نجات داده و به محل امن منتقل کردند.
وی افزود: نیروهای عملیات در پایان با ارائه تذکرات ایمنی به مالکین ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.م1
عکس: پیام بیات/امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119064