انجمن مدیران ساختمان

11728
آتش سوزی واحد مسکونی خسارت مالی بر جای گذاشت
تاریخ : 1398/6/26 10:26: کد خبر : 11728
آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار آیت ا.. کاشانی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.
آتش سوزی واحد مسکونی خسارت مالی بر جای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، همزمان با مشاهده ی شعله های آتش از سوی شهروندان و تماس تلفنی با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 03:27 بامداد روز گذشته زنگ ایستگاه 102 را به صدا درآورد و نیروهای عملیاتی این ایستگاه ها را به محل حادثه دربلوار آیت الله کاشانی شرق به غرب نبش خیابان مهران اعزام کرد.
به گفته سید حبیب سجادی فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه خارج می شد و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان پس از باز کردن درب واحد مسکونی به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش کردند و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.
سجادی با اشاره به این که هیچ یک از ساکنان ساختمان در این حادثه آسیب جانی ندیدند، تصریح کرد: پس از مهار آتش، نیروهای آتش نشانی با فن فشار مثبت قوی(دمنده هوا)، دودهای جمع شده در داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119093