انجمن مدیران ساختمان

11749
یک منزل مسکونی در شهرک ولیعصر طعمه آتش شد
تاریخ : 1398/7/2 13:58:0 کد خبر : 11749
یک واحد مسکونی در طبقه چهارم ساختمان چهارطبقه ای در شهرک ولی عصر(عج) در نبود ساکنان آن دچار آتش سوزی شد.
یک منزل مسکونی در شهرک ولیعصر طعمه آتش شد
به گزارش پایگاه خبری 125، همسایگان یک ساختمان مسکونی ساعت 08:45 دقیقه صبح امروز وقوع یک مورد آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 125 را به شهرک ولیعصر(عج)، خیابان سجادی جنوبی اعزام کرد.
غلامرضا قاسمپور رئیس ایستگاه 125 آتش نشانی تهران در این باره گفت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک منزل مسکونی 60 مترمربعی درطبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی، از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شد ه و شعله های آتش نیز درحال گسترش وسرایت به دیگر نقاط ساختمان بود.
وی با اعلام این که دود غلیظی این واحدمسکونی را در بر گرفته بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق وگاز این ساختمان مسکونی، با استفاده از خاموش کننده آب و گاز، کارخاموش کردن این آتش سوزی را آغازکردند.
قاسمپور بیان داشت: نیروهای آتش نشانی توانستند درمدت زمان کوتاهی شعله های آتش را خاموش کنند و همچنین با استفاده از فن های قوی دود های انتشار یافته را به بیرون تخلیه کنند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که این حادثه مصدوم و محبوسی نداشت، خاطرنشان کرد: علت وقوع این آتش سوزی و نیز برآورد خسارت وارده هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه دردست بررسی است.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119152