انجمن مدیران ساختمان

11754
یخچال فریزر آتش به پا کرد
تاریخ : 1398/7/3 14:2:0< کد خبر : 11754
بروز نقص فنی در یخچال فریز منزل مسکونی، آتش سوزی آن را در شهر ری به همراه داشت.
یخچال فریزر آتش به پا کرد
به گزارش پایگاه خبری 125، ساکنین طبقه همکف منزل مسکونی حیاط دار دو طبقه با مشاهده شعله های آتش در طبقه فوقانی، در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 21:23 دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 90 و تیم نجات 17 از ایستگاه 9 را به خیابان شهر ری، خیابان فداییان اسلام، روبروی پمپ بنزین حسین آباد اعزام کرد.
داود بختیاری افسر آماده منطقه 7 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در یک ساختمان دو طبقه قدیمی ساز به مساحت 170 متر مربع، طبقه دوم دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و با کمک لوله های آبدهی اقدام به مهار شعله های آتش کردند. تیم نجات نیز همزمان اقدام به جستجو در ساختمان برای نجات افراد محبوس شده احتمالی و تخلیه نفرات و ساکنین کردند که خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان تمامی ساکنین خارج شده بودند.
بختیاری تصریح کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن شعله های آتش، با استفاده از دستگاه تهویه مخصوص اقدام به تخلیه دود از ساختمان کردند و برای ایمن سازی محل حادثه، اجناس و وسایل سوخته شده را به حیاط منزل انتقال دادند.
وی افزود:آتش نشانان با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان و مالک منزل مسکونی به ماموریت خود پایان دادند.م7
عکس: حمید امدادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119162