انجمن مدیران ساختمان

11784
انفجار گاز در منزل پیرمردی را راهی بیمارستان کرد
تاریخ : 1398/7/15 11:45: کد خبر : 11784
انفجار شدید ناشی از نشت گاز شهری در یک خانه قدیمی واقع در محله بریانک تهران، مصدومیت پیرمرد 83 ساله ای را در پی داشت.
انفجار گاز در منزل پیرمردی را راهی بیمارستان کرد
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 16:27 روز گذشته با تماس شهروندان و اعلام حادثه انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه 5 را به محل حادثه در بریانک، نرسیده به بزرگراه نواب، کوچه موسوی روانه کرد.
بهرام سپهر فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک باب منزل مسکونی قدیمی به دلیل نشت گاز شهری به یکباره دچار انفجار شدید شد که براثر موج شدید انفجار، قسمتی از دیوار منزل تخریب شد.
وی افزود: درجریان این حادثه، مالک منزل که مردی 83 ساله بود، به شدت دچار مصدومیت و سوختگی شد که با کمک آتش نشانان از داخل منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.
سپهر با اشاره به این که انفجارگاز موجب بروز آتش سوزی در این منزل شد، تصریح کرد: همزمان گروهی دیگراز آتش نشانان با آبرسانی به محل حادثه و نیز استفاده از دستگاه تنفسی، آتش سوزی این منزل که در حال پیشروی به اطراف بود را مهار و کاملا خاموش کردند و درادامه نیز وسایل سوخته را از داخل محل آتش سوزی، جداسازی و به بیرون منتقل کردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی از نشت گاز مجدد جلوگیری کرده و سپس محل حادثه را به طور کامل ایمن سازی کردند.
گفتنی است علت اصلی بروز این حادثه درحال حاضر ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م5
عکس: منطقه پنج عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119261