انجمن مدیران ساختمان

11789
مهار به موقع آتش سوزی انباری یک سفره خانه در جنوب تهران
تاریخ : 1398/7/17 14:53: کد خبر : 11789
انباری یک سفره خانه سنتی در پشت بام ساختمان سفره خانه ای واقع در منطقه نازی آباد در کام آتش فرو رفت و خساراتی ببار آمد.
مهار به موقع آتش سوزی انباری یک سفره خانه در جنوب تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 15:11 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته در پی آتش سوزی در پشت بام یك سفره خانه سنتی واقع در نازی آباد، خیابان مدائن، خیابان نیكو مرام، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست كمك كردند كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 82 و 95 به همراه خودروی حامل خاور تنفسی را به محل حادثه راهی كرد.
محسن حاجی شمسایی رییس ایستگاه 82 آتش نشانی تهران كه فرماندهی عملیات خاموش کردن این آتش سوزی را عهده دار بود دراین مورد گفت: انباری یک سفره خانه به مساحت 10 متر مربع که درپشت بام ساختمان این سفره خانه قرار داشت، به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد.
وی اضافه کرد: در داخل این انباری مقدار زیادی لوازم سفره خانه اعم از پشتی و قلیان و... وجود داشت که در جریان این حادثه درمیان شعله های آتش سوخت.
حاجی شمسایی با اشاره به این که دود و آتش بسیار زیاد ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور نیز دیده می شد، تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی، وارد ساختمان شده و به سرعت شعله های آتش درپشت بام را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به اطراف و همچنین داخل سفره خانه ممانعت به عمل آوردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی اعلام کرد و افزود: این آتش سوزی مصدوم و محبوس شده ای نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مالک و کارگران این سفره خانه گوشزد کردند.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119283