انجمن مدیران ساختمان

11798
دیدار مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر با مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی پایتخت
تاریخ : 1398/7/21 10:43: کد خبر : 11798
مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی با حضور در سازمان آتش نشانی تهران با مهدی داوری مدیر عامل این سازمان دیدار کرد.
دیدار مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر با مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی پایتخت
به گزارش پایگاه خبری 125، به نقل از روابط عمومی شرکت خودرو سرویس شهر، در این دیدار که در ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی انجام شد، مهدی داوری دولت‌آبادی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی با تقدیر از حضور حسین وزیری مدیر عامل خودرو سرویس شهر، گفت: «آتش‌نشانی از سازمان‌های پرکاری است که کارهای ستادی و عملیاتی فراوانی دارد و رانندگان خودرو سرویس زحمات زیادی را متقبل می‌شوند. تلاش ما این است که به بهانه‌های مختلف توجه بیشتری به این عزیزان داشته باشیم».
حسین وزیری مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر نیز در دیدار با مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی ضمن تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی از زحمات مدیران و همکاران این سازمان تجلیل کرد و گفت: «بهانه حضور امروز ما تبریک روز آتش‌نشانی است اما برنامه مدونی برای حضور مستمر در واحدهای طرف قرارداد شرکت داریم چون نظارت بر ارائه خدمات و بهبود کیفیت خدمات شرکت، برای‌مان مهم است. در عین حال از اینکه توجه ویژه‌ای به قشر زحمتکش رانندگان دارید صمیمانه از شما سپاسگزاریم».
مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر همچنین در جمع رانندگان این شرکت که مامور به سازمان آتش‌نشانی هستند حضور یافت و پای صحبت‌های آنها نشست.
مجتبی حاجی محمدی معاون مالی و اداری سازمان آتش‌نشانی نیز در ابتدای این نشست صمیمانه تصریح کرد: «این برای اولین‌بار است که مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر در جمع رانندگان این سازمان حضور پیدا می‌کند و این توجه و نگاه، ارزشمند و قابل تقدیر است».
در این نشست، مدیر نقلیه سازمان آتش‌نشانی و تعدادی از همکاران راننده به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های رانندگان پرداختند. افزایش سقف ساعت کار، افزایش نرخ و موضوعات رفاهی از جمله مسایل مطرح شده از سوی رانندگان بود.
حسین وزیری نیز به تشریح عملکرد شرکت در حوزه‌‎های خدمات رفاهی، تور، بیمه تکمیلی، کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی و تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش 15 درصدی حقوق رانندگان پرداخت و تاکید کرد: «ما و همکاران‌مان در مجموعه خودرو سرویس برای رفع دغدغه‌های همکاران راننده با تمام توان فعالیت می‌کنیم و در تمامی موضوعاتی که در ید اختیار ماست در کنار شما هستیم».