انجمن مدیران ساختمان

118
آتش سوزی موتورخانه مجتمع مسکونی 6 طبقه به سرعت خاموش شد
تاریخ : 1397/8/29 14:5:0 کد خبر : 118
آتش سوزی موتورخانه مجتمع مسکونی 6 طبقه ای در خیابان باهنر با عملیات به موقع آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.
آتش سوزی موتورخانه مجتمع مسکونی 6 طبقه به سرعت خاموش شد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس نگهبان مجتمع با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در قسمت موتورخانه مجتمع مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:40 ظهر روز گذشته بلا فاصله آتش نشانان ایستگاههای 61 و 106 به همراه خاور حمل دستگاه تنفسی را به محل حادثه در خیابان باهنر، خیابان منظریه اعزام کرد.
مصطفی حیاتی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: وقتی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، شعله های آتش به همراه دود شدیدی از قسمت موتورخانه یک مجتمع مسکونی خارج می شد.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات انفرادی، دستگاه های تنفسی و نیز بکارگیری یک رشته لوله آبرسان درمیان دود غلیظ به داخل موتورخانه رفته و توانستند آتش را مهار و در كمترین زمان ممكن خاموش كنند.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: تعدادی از ساکنان ساختمان در داخل واحدهای مسکونی خود در میان دود گرفتار شده بودند که همگی با تلاش آتش نشانان به سلامت از مجتمع خارج و به محل امن منتقل شدند.
وی علت وقوع این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه تحت بررسی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی وارد نشد.م3
عکس: عبدالرضا ناهیدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116854