انجمن مدیران ساختمان

11804
آتش سوزی در اتاق برق دانشگاه دندانپزشکی
تاریخ : 1398/7/24 13:47: کد خبر : 11804
آتش سوزی اتاق برق دانشگاه دندانپزشکی در خیابان دربند با حضور آتش نشانان مهار و خاموش شد.
آتش سوزی در اتاق برق دانشگاه دندانپزشکی
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 6:40 دقیقه صبح روز گذشته از طریق سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه 105 رهسپار خیابان دربند شدند.
بنا به اظهار نادر زارع، فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ اتاق برق دانشگاه دندانپزشکی به طور ناگهانی دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از آن در مدت زمانی کوتاه، تمامی طبقات این ساختمان را فرا گرفته بود.
زارع با اشاره به نبود افراد در داخل ساختمان دانشگاه درهنگام بروز آتش سوزی، افزود: خوشبختانه این حادثه هیچگونه آسیبی در بر نداشت.
وی با بیان این که خوشبختانه با تلاش به موقع آتش نشانان ازگسترش آتش به طبقات دیگرجلوگیری شد، خاطر نشان کرد: آتش نشانان به سرعت با قطع برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با مجهز کردن خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش، وارد اتاق برق در طبقه منفی یک ساختمان شدند و با استفاده از لوله های آبرسان، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
این فرمانده آتش نشانی درباره علت وقوع این آتش سوزی اظهار داشت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی علت بروز این حادثه و نیز برآورد میزان خسارت وارده هستند.م6
عکس: مجتبی نی بند


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119334