انجمن مدیران ساختمان

1181
انفجار خانه مسکونی در خیابان قصر فیروزه
تاریخ : 1397/10/10 14:54 کد خبر : 1181
انفجار و آتش سوزی خانه مسکونی در خیابان قصر فیروزه خوشبختانه مصدومیت جانی در بر نداشت.
انفجار خانه مسکونی در خیابان قصر فیروزه
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، همسایگان پس از شنیدن صدای انفجار و پس از آن مشاهده ی شعله های آتش از ساختمان مسکونی بلافاصله با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۵:۲۰ ظهر دیروز زنگ ایستگاه ۳۷ و ۱۵ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ و تشک نجات عازم خیابان قصر فیروزه، خیابان دوم اسلام آباد کوچه ی صبوری کرد.
اکبر فرهادی افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات دراین باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه ی دوم یک ساختمان مسکونی به مساحت ۸۰ مترمربع پس از انفجار به طور کامل شعله ور و آتش از پنجره های آن درحال زبانه کشیدن به بیرون بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی های اولیه پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و باز کردن درب به همراه یک رشته لوله ی آبدهی وارد محل حادثه شدند.
وی افزود: خوشبختانه در هنگام وقوع حادثه طبقه خالی از سکنه بود ولی تیم نجات برای اطمینان بیشتر به جستجوی محبوسین احتمالی در داخل ساختمان پرداختند.
فرهادی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از مهار و کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف و لکه گیری، پس از ایمن سازی ساختمان و تحویل به مالک عملیات خود را به پایان رساندند.
علت این حادثه توسط کارشناس مربوطه در حال بررسی است.م۸
عکس: سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117180