انجمن مدیران ساختمان

11834
آتش سوزی موتورخانه آسانسور در ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/8/13 13:22: کد خبر : 11834
بروز نقص فنی در سیستم برق، بروز آتش سوزی در موتورخانه آسانسور یک ساختمان مسکونی را در خیابان نیروی هوایی در پی داشت.
آتش سوزی موتورخانه آسانسور در ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساکنان یک ساختمان مسکونی پس از مشاهده دود غلیظ در ساختمان با سامانه 125 تماس گرفتند و آتش نشانان ساعت 14:10 دقیقه روز گذشته با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 17 را به خیابان نیروی دریایی اعزام کردند.
پیمان شامانی رئیس ایستگاه 17 در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه 9 واحدی مسکونی دیده می شد که موتورخانه آسانسور آن در پشت بام به دلیل نقص فنی در سیستم برق دچار آتش سوزی شده بود.
وی ادامه داد: در این حادثه شعله های آتش از موتورخانه آسانسور به کابین رسیده بود و دود بسیار غلیظی داخل ساختمان را فرا گرفته و موجب محبوس شدن ساکنین در طبقات شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق ساختمان و لوله کشی به پشت بام، همزمان با جستجو در ساختمان موفق شدند 6 نفر از ساکنان را از داخل واحدها خارج کرده و به محیط امن انتقال دادند.
شامانی تصریح کرد: یک نفر از ساکنین که مردی 75 ساله به نام مصطفی- م دچار مصدومیت و دود گرفتگی شده بود که بلافاصله به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد و در ادامه آتش نشانان این آتش سوزی را در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش کردند.
وی افزود: آتش نشانان پس از تخلیه کامل دود از ساختمان و تحویل محل حادثه به ساکنین، ماموریت خود را پایان دادند.م3
عکس: عبدالرضا ناهیدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119438