انجمن مدیران ساختمان

11854
مهار آتش در استخر یک ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/8/21 13:33: کد خبر : 11854
آتش سوزی در مجموعه استخر یک ساختمان سه طبقه مسکونی در شمال تهران با تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.
مهار آتش در استخر یک ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ زنگ ایستگاه 61 را ساعت 16:30 عصر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان به سمت کوی اقدسیه، خیابان لنگری، خیابان صنایع حرکت کردند.
مجتبی میرزایی گودرزی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، در طبقه منفی یک ساختمان سه طبقه مسکونی، یک مجموعه استخر طعمه شعله های آتش شده و دود ناشی از آن، علاوه برطبقه زیرین ساختمان، طبقات بالایی را نیز فرا گرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از چند بند لوله آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
میرزایی گودرزی اضافه کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان با جستجو در طبقات همه ساکنین را از ساختمان به سلامت خارج و به خیابان و فضای باز منتقل کردند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که خوشبختانه این حادثه مصدومی در بر نداشت، خاطرنشان کرد: این آتش سوزی با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و خاموش شد.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م3
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119496