انجمن مدیران ساختمان

11861
گیر کردن دست مرد مسنی در کاسه توالت
تاریخ : 1398/8/25 15:31: کد خبر : 11861
دست مرد 60 ساله ای که در سوراخ کاسه توالت منزل مسکونی اش گیر کرده بود با تلاش آتش نشانان آزاد شد.
گیر کردن دست مرد مسنی در کاسه توالت
به گزارش پایگاه خبری 125، این شخص پس از افتادن گوشی تلفن همراهش به داخل کاسه توالت اقدام به خارج کردن آن کرد که ناگهان دست راستش در سوراخ توالت گیرکرد و دیگر خارج نشد.
وقوع این حادثه ساعت 19:59 دقیقه روز گذشته به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 104 و گروه امداد و نجات 7 را به محل حادثه در تهرانسر، خیابان صالحی روانه کرد.
مهدی شریفی فرمانده آتش نشانان دراین خصوص ابراز داشت: مردی 60 ساله پس از این که تلفن همراهش در کاسه توالت منزل مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه مسکونی افتاد، بدون توجه به خطر این کار، دست راستش را برای بیرون آوردن موبایل به داخل سوراخ کاسه توالت فرو برد.
وی افزود: این شخص سپس هر چه تلاش کرد نتوانست دستش را از داخل سوراخ کاسه توالت خارج کند و در همان مکان گرفتار شد تا این که آتش نشانان به کمک وی شتافتند.
این فرمانده آتش نشانی علت بروزاین حادثه را بی احتیاطی و متورم شدن دست این شخص اعلام کرد و گفت: آتش نشانان با احتیاط و رعایت نکات ایمنی مشغول بکار شدند و با شکافتن دورتا دور کاسه توالت، دست این مرد را خارج کردند و او را برای انجام معاینات لازم به امدادگران اورژانس تحویل دادند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119520