انجمن مدیران ساختمان

11871
یک منزل مسکونی در شمال تهران آتش گرفت
تاریخ : 1398/9/3 15:13:0 کد خبر : 11871
یک منزل مسکونی در خیابان کاشانک تهران ظهر امروز در آتش سوخت و خسارت زیادی به آن وارد شد.
یک منزل مسکونی در شمال تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 12:10 دقیقه ظهر امروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 106 و گروه امداد و نجات 4 را به خیابان کاشانک، خیابان جمال زاده، اعزام کرد.
احمد جواهری رئیس ایستگاه 106 آتش نشانی درباره این حادثه گفت: یک واحد مسکونی به مساحت 230 مترمربع در طبقه زیرین یک ساختمان سه طبقه شش واحدی دچار آتش سوزی شد.
وی با اشاره به این که شعله های آتش درحال گسترش و سرایت به منازل دیگر این ساختمان بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با قطع جریان برق و گاز ساختمان، به دو گروه تقسیم شدند و ضمن تخلیه ساختمان از ساکنان آن، به جستجوی محبوسین احتمالی مشغول شدند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: گروه دوم از آتش نشانان به علت نبود مالک و ساکنان در داخل این منزل مسکونی بلافاصله درب آن را گشودند و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، به خاموش کردن شعله های آتش پرداختند.
جواهری در خصوص مصدومین این حادثه ابراز داشت: درجریان این آتش سوزی یک زن حدودا 38 ساله از همسایگان دچار دود زدگی شد که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان انتقال یافت.
وی با بیان این که کارشناس آتش نشانی منطقه علت بروز این آتش سوزی و خسارات وارده را تحت بررسی قرار داده است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان توانستند در مدت زمان کوتاهی این آتش سوزی را خاموش کرده و از سرایت آن به طبقات فوقانی جلوگیری به عمل آوردند.م3



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119548