انجمن مدیران ساختمان

11880
نجات سرایدار یک ساختمان تجاری از میان دود و آتش
تاریخ : 1398/9/7 12:48:0 کد خبر : 11880
آتش سوزی یک کانکس در پشت بام یک مجتمع تجاری در فرحزاد توسط آتش نشانان خاموش شد.
نجات سرایدار یک ساختمان تجاری از میان دود و آتش
به گزارش پایگاه خبری 125، درجریان این حادثه، سرایدار این مجتمع که در داخل این کانکس گرفتار شده بود با تلاش نیروهای آتش نشانی نجات پیدا کرد.
پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در پشت بام یک ساختمان تجاری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 58 را ساعت 01:20 دقیقه بامداد امروز به منطقه فرحزاد، خیابان ایثارگران شمالی، نبش خیابان امامزاده داوود رهسپار کرد.
محسن صدفی فرمانده ایستگاه 58 آتش نشانی در این خصوص گفت: آتش سوزی در کانکس محل اقامت سرایدار که در پشت بام این مجتمع تجاری واقع بود، بوقوع پیوست.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
صدفی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با حضور به موقع خود، این آتش سوزی را مهار کرده و از بروز خسارت به قسمت های دیگر مجتمع تجاری جلوگیری به عمل آوردند.
این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه را از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی اعلام کرد، افزود: آتش نشانان درحین عملیات خاموش کردن این آتش سوزی، سرایدار مجتمع که در داخل کانکس محبوس شده بود را به سلامت از محل آتش سوزی خارج کردند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119584