انجمن مدیران ساختمان

1219
مهار آتش در خانه نیمه ساخته
تاریخ : 1397/11/8 10:27: کد خبر : 1219
آتش سوزی واحد مسکونی نیمه ساخته در شهرک چشمه با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
مهار آتش در خانه نیمه ساخته
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز این آتش سوزی و تماس های پر اضطراب هروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 18:13 شب گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 100 را به همراه خودرو بالابر 54 متری ایستگاه 100، به محل حادثه در میدان المپیک، شهرک چشمه، انتهای خیابان چشمه غربی اعزام کرد.
فریبرز کافی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 100 منطقه یک عملیات در این باره گفت: در یک برج مسکونی 20 طبقه 90 واحدی در حال ساخت، اتاق خواب یکی از واحد ها در طبقه دوم آن که محل اسکان موقت کارگران بود دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش از پنجره های آن به بیرون زبانه می کشید و دود زیادی داخل ساختمان را فرا گرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق ساختمان، با تجهیز خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به داخل اتاق خواب واحد مسکونی نفوذ کرده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبرسان، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
کافی تصریح کرد: آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند آتش سوزی را خاموش کرده و با تخلیه مواد قابل اشتعال در محل حادثه و ایمن سازی ساختمان، به ماموریت خود پایان دادند.
وی افزود: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به مدیر پروژه در حال ساخت، محل حادثه را ترک کردند.م1
عکس: امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117417