انجمن مدیران ساختمان

1243
انفجار گاز یک مجروح بر جای گذاشت
تاریخ : 1397/11/25 11:34 کد خبر : 1243
انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در حوالی میدان خراسان منجر به مصدومیت یک نفر شد.
انفجار گاز یک مجروح بر جای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، صدای انفجارمهیبی ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز همسایگان ساختمان مسکونی را از خواب بیدار و با صحنه ی دلخراشی مواجه کرد که آنان سراسیمه از ساختمان خارج شدند و برای کمک خواستن با آتش نشانی تماس گرفتند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز فورآ با بصدا درآوردن زنگ ایستگاه ۹۹، آتش نشانان را بهمراه تیم نجات ۲ عازم میدان خراسان، میدان غیاثی کرد.
علیرضا حجازی سلیم فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل در این باره گفت: انفجار بر اثر نشت گاز شهری در یک واحد مسکونی ۴۰ متر مربعی در یک ساختمان چهار طبقه ی تکواحدی اتفاق افتاد که منجر به تخریب قسمتی از این واحد مسکونی و همچنین مصدومیت جوان ۳۲ ساله ای شد.
وی با اشاره به این که مصدوم قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، با کمک همسایگان از محل حادثه خارج شده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان به همراه یک رشته لوله ی پرفشار آب آتش نشانی خود را به طبقه ی مورد حادثه رساندند و همزمان با خاموش کردن شعله ی آتش در قسمتی از این واحدمسکونی به جستجودر داخل محل پرداختند.
این فرمانده آتش نشانی درادامه اظهار داشت: با حضور تیم پزشکی اورژانس، مصدوم حادثه برای ادامه ی مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل آنان شد.
حجازی علت وقوع این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی ذکر کرد و گفت: پس از ایمن کردن محل و تحویل آن به عوامل انتظامی، آتش نشانان با دادن تذکرات ایمنی به ساکنین به عملیات خود پایان دادند.م۸
عکس: سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117540