انجمن مدیران ساختمان

12487
تعمیرگاه خودرو در خیابان قزوین تهران آتش گرفت
تاریخ : 1398/11/1 16:16: کد خبر : 12487
یک دستگاه خودرو سواری در داخل تعمیرگاه اتومبیل واقع در خیابان قزوین دچار آتش سوزی شد.
تعمیرگاه خودرو در خیابان قزوین تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 13:25 دقیقه ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت این خبر بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 5 را به محل حادثه در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان حدادی اعزام كرد.
به گفته جواد حسنی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 که برای تعمیر درداخل تعمیرگاه متوقف بود، به علت نامعلومی طعمه شعله های آتش شد.
وی با اشاره به خروج دود و شعله فراوان از داخل تعمیرگاه، افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با بستن دستگاه های تنفسی وارد تعمیرگاه شدند و با به كارگیری دو رشته لوله آبدهی، شعله های آتش را كه ازداخل تعمیرگاه به بیرون زبانه می کشید و به یک دستگاه خودرو سواری پراید هم در حال سرایت بود، مهار و از سرایت آتش جلوگیری کردند.
وی اضافه کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان عملیات جستجوی محبوسین احتمالی در طبقه بالای این تعمیرگاه را انجام دادند و تمامی افراد را که تعداد 5 نفر بودند به بیرون از ساختمان منتقل کردند.
حسنی خاطرنشان کرد: به هنگام شروع آتش سوزی، یک نفر از همسایگان که در داخل مغازه بود از ناحیه دست دچار سوختگی شد که بلافاصله با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.
گفتنی است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفت.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119998