انجمن مدیران ساختمان

126
آتش سوزی انبار چوب و لوازم الکتریکی در خیابان منوچهری
تاریخ : 1397/9/5 16:2:0< کد خبر : 126
آتش سوزی انبار چند منظوره مملو از چوب و لوازم الکتریکی در خیابان منوچهری، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.
آتش سوزی انبار چوب و لوازم الکتریکی در خیابان منوچهری
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی در یک انبار چوب و لوازم الکتریکی در خیابان منوچهری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:21 دقیقه شب گذشته بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 46، 1 و تیم نجات 1 را به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان لاله زار، خیابان منوچهری، کوچه گودرزی اعزام کرد.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد جزئیات این آتش سوزی گفت: در محل حادثه یک ساختمان قدیمی دو طبقه دیده می شد که در آن انباری به مساحت تقریبی 500 متر مربع وجود داشت و 200 مترمربع از آن کاملا شعله ور شده بود.
وی ادامه داد: این انبار محل نگهداری چوب و الوار صنعتی و لوازم الکتریکی بود و با توجه به قابل اشتعال بودن اجناس و سقف شیروانی، شعله های آتش در حال گسترش و انبارهای اطراف بود.
جبارزاده خاطرنشان کرد: آتش نشانان شعله های سرکش آتش را از چند جهت محاصره کردند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی و نردبان های دستی موفق شدند از سرایت آتش به ساختمان های اطراف جلوگیری کنند.
وی افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی در بر نداشت و آتش نشانان پس از 3 ساعت تلاش موفق شدند آتش سوزی را مهار و خاموش کنند.
این مدیر عملیاتی تاکید کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل آتش و جدا سازی مواد از هم با ارائه تذکرات ایمنی لازم، محل حادثه را تحویل مالکین و عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.
علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه 5 عملیات در حال بررسی است.م5
عکس: محمدمهدی خدادادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116889