انجمن مدیران ساختمان

127
آتش سوزی سفره خانه سنتی در غرب تهران
تاریخ : 1397/9/5 16:26:0 کد خبر : 127
با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی سفره خانه سنتی در سردار جنگل پیش از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.
آتش سوزی سفره خانه سنتی در غرب تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 01.07 بامداد گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 55، خودرو حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان سردار جنگل، نرسیده به خیابان مخبری رهسپار شدند.
حسین خرادمهر رئیس ایستگاه 55 آتش نشانی تهران در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه زیرزمین یک ساختمان 5 طبقه 6 واحدی به مساحت 150 متر مربع رخ داده و قسمت آشپزخانه آن شعله ور شده و به سایر ملزومات سرایت کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز این ساختمان، آتش سوزی سفره خانه را در کوتاهترین زمان ممکن مهار و قبل از سرایت به طبقات بالاتر مهار و خاموش کردند.
خرادمهر با اعلام اینکه در این حادثه برای هیچ یک از ساکنین مشکلی پیش نیامد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسیر خروجی فقط درب ورود و خروج واحد بود حرارت بسیار بالا رفته و ورود برای آتش نشانان و انجام عملیات سخت شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بابکارگیری مهارت و تجربه پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و استفاده از دستگاه فن، دود حاصل از آتش سوزی را به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.
گفتنی است: خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی در بر نداشت و آتش نشانان پس از ارائه تذکرات لازم به مالک ماموریت خود را پایان دادند.م1
عکس: محسن مرادی/یوسف مبشری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116890