انجمن مدیران ساختمان

12742
آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان مدنی
تاریخ : 1398/11/17 11:5: کد خبر : 12742
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان مدنی با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان مدنی
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال‌ تماس همسایگان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۹۳ را ساعت ۸:۲۵ دقیقه صبح امروز به محل حادثه در خیابان مدنی، روبروی بوستان توکلی اعزام کرد.
منصور فراهانی رییس ایستگاه ۹۳ آتش نشانی تهران که در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد یک طبقه دوم ساختمان مسکونی قدیمی سه طبقه به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شده و همچنین آتش در حال سرایت به طبقه سوم بود.
وی با اعلام این که شعله های آتش از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید، افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و ضمن قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه پرداختند.
فراهانی تصریح کرد: نیروهای عملیات با تجهیز خود به دستگاه تنفسی، با استفاده از لوله‌های آبرسانی، از دو جهت، یکی از طریق راه پله و دیگری به کمک نردبان دستی، شعله های آتش را کاملا مهار و خاموش کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این منزل یک مادر ۷۵ ساله و پسر ۳۷ ساله اش زندگی میکردند که با توجه به اطلاعاتی که از همسایگان گرفتیم مادر صبح زود از خانه بیرون رفته و پسر ۳۷ ساله هم قبل از رسیدن نیروها از ساختمان خارج شده بود که به علت شکسته شدن شیشه های پنجره در پایین ساختمان، وی از ناحیه پا دچار جراحت وخونریزی شد که عوامل اورژانس بلافاصله این فرد را جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل کردند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م6
عکس: مجتبی نی بند


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120091