انجمن مدیران ساختمان

12747
سقوط بالابر حمل بار مرگ کارگر جوانی را رقم زد
تاریخ : 1398/11/17 13:18 کد خبر : 12747
سقوط بالابر ویژه حمل بار در یک ساختمان در حال احداث، مرگ یک کارگر جوان را در پی داشت.
سقوط بالابر حمل بار مرگ کارگر جوانی را رقم زد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شاهدان. بلافاصله گروه امداد و نجات ۴ مستقر درایستگاه ۶ آتش نشانی تهران ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه روز گذشته به محل حادثه در خیابان فرمانیه، خیابان آبکویه پنجم راهی شدند.
جعفر باقرزاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در باره این حادثه گفت: در یک ساختمان مسکونی در حال احداث یک دستگاه بالابر حمل بار در هنگام کار ناگهان به علت پاره شدن سیم بکسل از طبقه منفی یک به طبقه منفی سه سقوط کرد که درجریان آن یک نفر کارگر ۳۵ ساله تبعه افغانستان دچار آسیب شدید و خونریزی شد.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص این کارگر مصدوم را با تلاش بسیار به طبقه همکف منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مرگ آنی وی در همان لحظات اولیه بروز این حادثه، تایید شد.
باقرزاده با اشاره به این که علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان در حال بررسی است، ابراز داشت؛ آتش نشانان پس از دادن تذکرات ایمنی به مسئولین ساختمان، محل حادثه را نیزجهت انجام اقدامات لازم در اختیار عوامل انتظامی قرار دادند.م3
عکس: مرتضی موحدی نیا


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120098