انجمن مدیران ساختمان

12767
یک منزل مسکونی در آتش سوخت
تاریخ : 1398/11/21 15:48 کد خبر : 12767
آتش سوزی مهیب در یک ساختمان دو طبقه واقع در میدان خراسان موجب نابودی یک منزل مسکونی و وارد آمدن خسارت سنگین شد.
یک منزل مسکونی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، مالک و ساکنان یک ساختمان مسکونی بامداد امروز وقوع این آتش سوزی را به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک کردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران حدود ساعت 5 بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه 99 به همراه گروه امداد و نجات ۲، تشک نجات و خودروی بالابر به خیابان خراسان، خیابان لرزاده، خیابان علیان شمالی رهسپار شدند.
علیرضا حجازی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی درمورد جزئیات این حادثه اظهار داشت: یک منزل مسکونی به مساحت ۷۰ متر مربع در طبقه ی اول یک ساختمان دو طبقه ی مسکونی به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: شدت آتش سوزی به قدری بود که زبانه های آتش بسرعت در داخل این منزل گسترش پیدا کرد و همچنین آتش درحال سرایت به طبقه ی فوقانی این ساختمان دوطبقه بود.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به زمان وقوع حادثه و احتمال محبوس شدن ساکنان درداخل این منزل مسکونی، آتش نشانان بی درنگ وارد عمل شده و پس از لوله کشی در کوچه های پیچ درپیچ، به سرعت عملیات مهار آتش را آغاز کرده و همزمان با جستجو در ساختمان، مشغول خاموش کردن آتش سوزی شدند.
حجازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وقوع آتش سوزی، تمام ساکنان از ساختمان خارج شدند و به هیچ یک از آنان آسیبی نرسید وآتش نشانان نیز پس از کنترل، مهار و خاموش کردن شعله های آتش، دود های حاصله را با استفاده از فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.
وی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، تاکید کرد: دراین حادثه خسارات زیادی به این منزل وارد شد.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120135