انجمن مدیران ساختمان

130
نجات سه مرد میانسال از کابین آسانسور
تاریخ : 1397/9/6 12:39:0 کد خبر : 130
نقص فنی در آسانسور موجب گرفتار شدن سه نفر از ساکنان یک ساختمان پنج طبقه مسکونی در داخل کابین این آسانسور شد که با تلاش به موقع آتش نشانان نجات پیدا کردند.
نجات سه مرد میانسال از کابین آسانسور
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس این سه شهروند گرفتار از طریق تلفن همراه خود با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه 21 را ساعت 21 شب گذشته به محل حادثه واقع در شهرک کیانشهراعزام کرد.
داود سنگری فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: سه نفر ازساکنان یک ساختمان 5 طبقه نوساز به هنگام استفاده از آسانسور به علت نقص فنی این وسیله و توقف ناگهانی آن در بین طبقات دوم و سوم بدام افتادند.
وی با اشاره به این که این حادثه باعث ایجاد ترس و وحشت درآنان شده بود، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از ایمن سازی و قطع برق آسانسور و تشخیص طبقه مورد نظر، با استفاده از ابزار مورد نیاز ابتدا اقدام به همسطح سازی کابین با یکی از طبقات کرده و سپس با باز کردن درب آسانسور، هر سه نفر را به سلامت از داخل کابین آسانسور بیرون آوردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از دادن تذکرات ایمنی به هر سه نفر و نیز تحویل محل به مالک ساختمان به کار خود پایان دادند.م8



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116902