انجمن مدیران ساختمان

131
آتش سوزی در پشت بام ساختمان اداری
تاریخ : 1397/9/6 16:41:0 کد خبر : 131
شعله های سر کش آتشی که امروز از پشت بام یک ساختمان سه طبقه اداری زبانه می کشید با عملیات به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
آتش سوزی در پشت بام ساختمان اداری
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در پی تماس شهروندان در خصوص بروز آتش سوزی گسترده در پشت بام یک ساختمان اداری بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 25، 58، گروه امداد و نجات 3 به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی و نردبان این سازمان را در ساعت 13:15 دقیقه ظهر امروز به محل حادثه در شهرک غرب، خیابان فلامک شمالی اعزام كرد.
به گفته عباس علی گلی رییس ایستگاه 25 سازمان آتش نشانی تهران، هنگامی که به محل حادثه رسیدیم از پشت بام یک ساختمان سه طبقه اداری دود و شعله فراوانی به هوا برمی خاست.
وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ و همزمان با عملیات ایمن سازی با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، دستگاه تنفسی و چند رشته لوله آب پر فشار آتش نشانی، شعله های آتش را قبل از گسترش بیشتر و سرایت آن به اطراف، مهار و خاموش کردند.
علی گلی تصریح کرد: خوشبختانه پس از جستجو در طبقات، فرد محبوس شده ای در میان دود و آتش یافت نشد و آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش و جلوگیری از سرایت آتش سوزی به نقاط دیگر ساختمان، به ماموریت خود پایان دادند.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=116909