انجمن مدیران ساختمان

1324
ایمنی باید همگام با توسعه پیش برود
تاریخ : 1397/12/5 14:40: کد خبر : 1324
مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی در چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری با اشاره به پیچیدگی های جوامع شهری بویژه کلان شهر تهران گفت: اصولا توسعه معطل ایمنی و چیزی نمی ماند و این ما هستیم که باید خود را با سرعت توسعه برابر کنیم که البته این کار سخت است و تلاش زیادی می خواهد.
ایمنی باید همگام با توسعه پیش برود
به گزارش پایگاه خبری 125، وی افزود: یکی از موضوعاتی که از نظر ایمنی برای ما اهمیت دارد موضوع کالاها و ابزارهایی است که برای ایمنی ساختمان ها و سایر موارد و حتی آتش نشانی نیاز داریم. به همین خاطر تولید کنندگان و توزیع کنندگان نقش بسیار مهمی در تولید کالاهای استاندارد و در نهایت ایمنی ساختمان ها و... دارند.
مدیر عامل آتش نشانی تهران در این مراسم که صبح امروز با حضور شمار زیادی از متخصصان و مهندسان و مسئولین شرکت های ایمنی و آتش نشانی و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان آتش نشانی تهران و شهرستان ها در سالن اجتماعات هتل المپیک تهران برگزار شد، تاکید کرد: درحال حاضر اکثر تجهیزات آتش نشانی از کشورهای خارجی وارد و تامین می شود که اگر حمایت های بیشتری از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد قطعا با توجه به توانمندیهایی که در داخل کشور وجود دارد، می توان انتظار داشت که تجهیزات و کالاهای استاندارد در داخل تولید شود.
وی معرفی کالاهای ایمنی برای مردم را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: اگر به مردم ضرورت اهمیت وسایل و تجهیزات ایمنی مثلا نصب ددکتورها در منازل را که برای آشکارسازی نشت گاز خطرناک منوکسید کربن مورد استفاده قرار می گیرد، گفته و آموزش داده شود یقینابه ضرورت آن پی برده و بکار خواهند گرفت و این باعث می شود که آمار آسیب های جسمی و خسارات مالی کاهش یابد.
داوری در خاتمه تاکید کرد که سازمان های نظام مهندسی و آتش نشانی ضرورت دارند که رویکرد اجتماعی را جدی بگیرند تا دیگر شاهد حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117623