انجمن مدیران ساختمان

1335
برای رسیدن به ایمنی نیازمند توسعه سخت افزاری است
تاریخ : 1397/12/7 18:58: کد خبر : 1335
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در مراسم پایانی چهارمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری تاکید کرد: ایمنی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود و برای رسیدن به این هدف به توسعه سخت افزاری نیاز است.
برای رسیدن به ایمنی نیازمند توسعه سخت افزاری است
به گزارش پایگاه خبری 125، مهدی داوری با بیان اینکه مردم باید ایمنی ساختمان ها را از سازندگان آن ها مطالبه کنند، افزود: نردبان هم تضمین کننده ایمنی ساختمان ها نیست.
وی اظهار داشت: معتقدم که به روزرسانی تجهیزات آتش نشانی به یک باره انجام نمی شود و در بحث محتوایی باید اتفاقات بهتری هم رخ دهد.
داوری با اشاره به این که آتش نشانی تاکنون رشد قابل ملاحظه داشته است، اضافه کرد: سازمان آتش نشانی در راستای آموزش تخصصی نیروهای خود توانسته گام های بلندی را بردارد.
مدیر عامل آتش نشانی تهران با اعلام اینکه برای جلوگیری از سوانح باید از وقوع آن جلوگیری کنیم، گفت: اگر آگاهی مردم در راستای ایمنی افزایش پیدا کند گام مؤثری در جهت ارتقای ایمنی ساختمان ها برداشته ایم.
وی تاکید کرد: در ساختمان های 40 سال قبل در صورت بروز آتش سوزی فرصت فرار ایمن ۱۷ دقیقه بود، اما در ساختمان های جدید فرصت فرار ایمن به ۲ دقیقه رسیده است.
عکس: روابط عمومی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117644