انجمن مدیران ساختمان

13363
ساختمان دو طبقه ی قدیمی فرو ریخت
تاریخ : 1398/12/3 11:9:0 کد خبر : 13363
ریزش ساختمان مسکونی قدیمی ساخت در خیابان 17 شهریور خسارت سنگین مالی بر جای گذاشت و خوشبختانه هیچگونه مصدومی در پی نداشت.
ساختمان دو طبقه ی قدیمی فرو ریخت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۰۴:۱۹ صبح امروز، همسایگان یک ملک قدیمی با صدای هولناک فرو ریختن آوار سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله پس از دریافت این خبر، زنگ ایستگاه های ۳ و ۹۹ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۲ عازم خیابان ۱۷ شهریور جنوبی، خیابان ابوفاضلی، تقاطع خیابان مظاهری شدند.
محمدرضا صبور افسر آماده ی حاضر در محل حادثه اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد که این ملک بنا به اظهار همسایگان با توجه به قدمت بالا، فرسودگی و ترک های متعدد در دیواره های آن به طور کامل تخریب و پس از شکستن دو تیر برق و خسارت وارد کردن به سه دستگاه خودروی سواری، داخل کوچه آوار شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با توجه به ازدیاد جمعیت داخل خیابان اقدام به کشیدن نوار احتیاط و ایمن سازی محل حادثه و همزمان نیز به تخلیه ی ملک های مجاور کردند.
صبور تصریح کرد: طبق استعلام از همسایگان مبنی بر اطمینان از عدم حضور ساکنین در هنگام وقوع حادثه داخل ساختمان و مشاهده ی هر دوی آنها داخل خیابان، آتش نشانان تا حضور عوامل برق و گاز جهت قطع انشعابات به جمع آوری اطلاعات برای اطمینان از عدم وجود ساکنین در ساختمان های مجاور کردند.
وی گفت: با درخواست عوامل شهرداری برای جمع آوری خاک و نخاله، آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی و شهرداری به عملیات خود پایان دادند.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120217