انجمن مدیران ساختمان

13369
کارگاه تولید مبلمان در محاصره آتش
تاریخ : 1398/12/5 11:59: کد خبر : 13369
آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در شهرک مرتضی گرد با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه مهار و خاموش شد.
کارگاه تولید مبلمان در محاصره آتش
به گزارش پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 23:20دقیقه شامگاه گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 12، 125، 129، به همراه خودروی دستگاه تنفسی و دو دستگاه خودروی تانکرآب به سمت بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، خیابان مرتضی گرد خیابان ولیعصر(حرکت کردند.
داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بود، دراین باره گفت: محل حادثه طبقه اول یک ساختمان دو طبقه به مساحت هر طبقه 200 متر مربع بود که از آن به عنوان کارگاه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی استفاده می شد، کاملاً شعله ور شده بود.
قلی زاده با اعلام اینکه شعله های آتش قبل از رسیدن آتش نشانان همه فضای طبقه همکف را تحت تاثیر قرار داده بود افزود: شدت حرارت باعث تخریب قسمت هایی از سازه شده بود که نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به آتش نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی افزود: همزمان گروهی از آتش نشانان پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت های مختلف کارگاه پرداختند و خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتار نشده بودند.
قلی زاده تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه خود موفق شدند این آتش سوزی گسترده را مهار خاموش کنند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120246