انجمن مدیران ساختمان

13374
آتش سوزی واحد مسکونی در خانی آبادنو
تاریخ : 1398/12/7 12:29: کد خبر : 13374
آتش سوزی در یك ساختمان مسكونی ۱۶ واحدی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه كشاند.
آتش سوزی واحد مسکونی در خانی آبادنو
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۲:۳۶ دقیقه ظهر روز گذشته شاهدان آتش سوزی یك منزل مسكونی واقع در خانی آباد نو، خیابان میثاق، شهرك بوستان با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های ۲۲ و ۳۵ را به همراه گروه امداد و نجات ۶ و خودروی نردبان ایستگاه ۱۴ را رهسپار محل حادثه كرد.
احمد زارع تیموری رئیس ایستگاه ۳۵ كه از ابتدا در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار كرد: طبقه اول یك ساختمان ۴ طبقه ۴ واحدی از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شده بود و به سرعت در حال گسترش و سرایت به دیگر نقاط این منزل مسكونی بود.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از قطع برق و گاز منزل مسكونی به دو گروه تقسیم شدند كه یك گروه برای مهار شعله‌های آتش و گروه دیگر نیز با توجه به اعلام ساكنین برای نجات محبوس شدگان وارد ساختمان شدند.
وی افزود: نیروهای عملیات موفق شدند در همان دقایق اولیه چهار تن از ساكنین را شامل دو كودك و دو بانوی میانسال صحیح و سالم به بیرون از ساختمان انتقال داده و برای مداوا و بررسی صحت سلامت، آنان تحویل عوامل اورژانس شدند.
زارع تیموری خاطرنشان كرد: آتش نشانان پس از مهار شعله‌های آتش و تخلیه دود از داخل ساختمان، اقدام به بازدید و بررسی نهایی كرده و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.
گفتنی است: علت این آتش سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی می باشد.م۷
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120269