انجمن مدیران ساختمان

13718
یک منزل قدیمی 3 طبقه در خیابان مولوی طعمه آتش سوزی شد
تاریخ : 1398/12/18 18:55 کد خبر : 13718
یک منزل قدیمی 3 طبقه که تبدیل به انبار لوازم پلاستیکی شده بود بعد از ظهر امروز دچار آتش سوزی شد و خسارات زیادی به بارآمد.
یک منزل قدیمی 3 طبقه در خیابان مولوی طعمه آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 15:29 دقیقه بعد از طهر امروز وقوع این آتش سوزی به سامانه 125 از طرف شاهدان اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات 3 ایستگاه به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی و همچنین تانکر آب به محل حادثه واقع در خیابان مولوی حد فاصله میدان قیام و چهارراه مولوی،خیابان موسوی رهسپار شدند.
بر اساس این گزارش،آتش نشانان ظرف مدت 3 دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که یک ساختمان 3 طبقه کاملا شعله ور است و دود و آتش از در و پنجره های آن به بیرون زبانه می کشد. بررسی های اول نشان داد که محل حادثه یک منزل قدیمی 3 طبقه با یک زیر زمین بود که به انبار نگهداری لوازم پلاستیکی و پر مصرف و حتی مقداری پارچه تبدیل شده بود.
در این حادثه هر 3 طبقه کاملا شعله ور بود و دود و آتش از پنجره های آن بیرون میزد،حتی در بالکن های آن نیز مقداری اجناس چیده شده بود و دود بسیار غلیظی از این ساختمان خارج می شد. با توجه به قدیمی بودن ساختمان،آتش نشان ها تمام ملاحظات ایمنی را در نظر گرفتند و هم از طریق لوله کشی از بیرون ساختمان و هم از طریق نردبان از پنجره های طبقات بالا،عملیات خاموش کردن این آتش سوزی را آغاز کردند.
دو کارگر جوان حدود 24_25 ساله بر اثر این حادثه دچار مصدومیت شدند که یک نفر از آنان سوختگی اش شدید بود به همین خاطر هر دو نفر با کمک آتش نشانان سریعاً از ساختمان خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.
آتش نشانان این آتش سوزی را سریعاً مهار و کاملاً خاموش کردند و همچنین عملیات لکه گیری را تا اطفای کامل آتش های پنهان ادامه دادند.
گفتنی است هم اکنون کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی و همچنین بر آورد خسارات وارده هستند.
عکس: روابط عمومی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120318