انجمن مدیران ساختمان

13733
مرگ دلخراش مردی 20 ساله درآتش سوزی منزل قدیمی
تاریخ : 1398/12/25 13:40 کد خبر : 13733
آتش سوزی در یک منزل قدیمی که به محل جمع آوری لوازم دست دوم و ضایعاتی تبدیل شده بود باعث مرگ دلخراش یک مرد 20 ساله و همچنین سوختگی شدید مردی 40 ساله شد.
مرگ دلخراش مردی 20 ساله درآتش سوزی منزل قدیمی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت03:50 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی، بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه های 38 ، 87 ، 62 و گروه امداد و نجات 5 را به محل حادثه واقع در منطقه مهرآباد جنوبی، محله حسینی فردوس، خیابان بیگ لو اعزام کرد.
داود قلی زاده معاون منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: یک ساختمان قدیمی دو طبقه به مساحت تقریبی 150 متر مربع که در قسمت های از این مکان مقادیر زیادی اجناس و لوازم فرسوده و دست دوم جمع آوری شده بود، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
وی با اعلام این که این منزل دوطبقه قدیمی کاملا شعله ور و همچنین دود فراوانی فضای این ساختمان را فرا گرفته بود، افزود: آتش نشانان همزمان با قطع جریان برق وگاز محل حادثه، بلافاصله با استفاده از یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش سوزی در طبقه اول رساندند و توانستند این آتش سوزی را که تا طبقه دوم نیز گسترش پیدا کرده بود، مهار و خاموش کنند.
قلی زاده ادامه داد: در هنگام وقوع این آتش سوزی، دو نفر مرد 20 و 40 ساله در داخل این ساختمان در خواب بسر می بردند که در میان دود و آتش بدام افتادند.
معاون منطقه 4 عملیات آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: براثر این آتش سوزی متاسفانه مرد جوان 20 ساله به علت سوختگی شدید و دودزدگی جان خود را از دست داد و همچنین مرد 40 ساله نیز دچار سوختگی شدید شد که مردم مصدوم بی درنگ با کمک آتش نشانان از داخل این ساختمان به بیرون انتقال یافته و تحویل امدادگران اورژانس شد.
وی افزود: جنازه مرد جوان برای انتقال به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات لازم درخصوص تشخیص علت مرگ دراختیار عوامل انتظامی قرار داده شد.
گفتنی است علل بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.م4
عکس: روابط عمومی منطقه چهار عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120367