انجمن مدیران ساختمان

13765
پرنده های ماهی خوار مهمان آتش نشانان پایتخت شدند
تاریخ : 1399/1/25 13:40: کد خبر : 13765
دوپرنده مهاجر ماهی خوار که در بالکن منازل مسکونی دردو نقطه از منطقه شمال شرق تهران فرود آمده بودند توسط آتش نشانان به مرکز نگهداری پرندگان تحویل داده شد.
پرنده های ماهی خوار مهمان آتش نشانان پایتخت شدند
به گزارش پایگاه خبری 125، این پرندگان ماهی خوار عصر دیروز درحال پرواز و گذر از آسمان شهر بودند که به علت نامعلومی به پایین فرود آمده و در روی بالکن های دو منزل مسکونی در محلات اقدسیه و گلابدره نشستند.
ساکنان این منازل با مشاهده این پرندگان سراسیمه این موضوع را طی تماس هایی با سامانه 125 به آتش نشانی اطلاع دادند که بلافاصله دو تیم آتش نشانی از ایستگاههای 61 و 105 به نشانی های اعلام شده، روانه شدند.
براساس این گزارش، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات، این پرندگان را بدون هیچگونه آسیبی به دام انداخته و به مراکز نگهداری پرندگان تحویل دادند.
یکی از کارشناسان آتش نشانی تهران دراین خصوص توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده جانوران و حیوانات وحشی مانند روباه، مار و... و همچنین پرندگانی همچون جغد، عقاب، شاهین و هرنوع پرنده مهاجری، خودسرانه اقدام به صید آنها نکنند چرا که ممکن است به خود ویا این جانوران یا پرندگان صدمه وارد کنند.
وی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده این گونه جانوران بلافاصله با سامانه 125 تماس برقرار کرده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.م3






لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120489